Francouzština pro firmy Marketing, reklama, logistika, finančnictví, práce asistentky
Tento produkt již nenabízí žádný e-shop.
Popis produktu
Parametry produktu
Druh
jazykové učebnice
Jazyk
francouzské
Rok vydání
2007
Počet stran
326
Autor
Kateřina Dvořáková
Nakladatelství
Computer Press
Vydavatel
EDIKA
Parametry produktu
Druh
jazykové učebnice
Jazyk
francouzské
Rok vydání
2007
Počet stran
326
Autor
Kateřina Dvořáková
Nakladatelství
Computer Press
Vydavatel
EDIKA
Popis produktu
Učebnice Francouzština pro firmy je určena studentům vysokých škol ekonomického zaměření, ale i všem ostatním, kteří již ovládají francouzský jazyk na středně pokročilé až pokročilé úrovni a potřebují se zdokonalit v odborné francouzštině zaměřené na hospodářskou sféru.
Kniha je rozdělena do tematických okruhů, týkajících se jednotlivých činností podniku: hledání zaměstnání a řízení lidských zdrojů základní charakteristiky podniku a jeho rozvoj život výrobku (produkce, marketing, distribuce, obchodní akce) finance (banka, burza, účetnictví, daně) představení jednotlivých forem vnější i vnitřní komunikace podniku pro využití v osobní i profesní praxi (sjednání schůzek, organizace obchodní cesty, telefonování atd.)
Závěrečná kapitola zasazuje podnik do širšího makroekonomického prostředí a seznamuje čtenáře se základní francouzskou odbornou terminologií v této oblasti.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.