Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku

Moderní počítačová grafika - 2. vydání K1143

90 %

V porovnání cen u tohoto produktu již není zařazen žádný obchod.

Popis produktu

Parametry produktu

Druh
počítačová literatura

Recenze

  • , zakoupeno v Luxor.cz

    Doporučuje produkt

    80 %

    knihu jsem objednala osobně na prodejně v Hradci, kde jsem si ji i vyzvedla, jsem spokojena

Parametry produktu

Druh
počítačová literatura

Popis produktu

Po úspěchu prvního, zcela rozebraného vydání z roku 1998, které se pro odborníky na počítačovou grafiku stalo téměř kultovní publikací, rozhodli se autoři knihu aktualizovat a rozšířit o řadu nových algoritmů a postupů, zejména z trojrozměrné grafiky. Druhé, přepracované vydání sleduje moderní trendy v počítačové grafice – oboru, který se přímo či nepřímo dotýká každého uživatele výpočetní techniky. Kniha je neoficiální učebnicí počítačové grafiky v Česku a na Slovensku. „Moderní počítačová grafika“ je širokým a uceleným průřezem metodami rovinné a prostorové počítačové grafiky. Předpokládá u svých čtenářů rozsah znalostí odpovídající středoškolskému vzdělání. Je určena jak programátorům a studentům oborů informačních technologií, tak každému, kdo má zá jem o pochopení principů používaných při práci s dvourozměrným obrazem, při modelování trojrozměrných objektů a scén, fotorealistickém zobrazování a ve virtuální realitě. Kniha je rozdělena do pěti částí. První je věnována rovinné (2D) grafice - zabývá se popisem objektů definovaných v rovině, jejich rasterizací a úpravami vzniklého obrazu. Další tři části jsou zaměřeny na prostorovou (3D) grafiku. Nejprve jsou uvedeny metody popisu prostorových objektů, poté způsoby jejich zobrazování a nakonec techniky používané při animacích a v aplikacích v reálném čase. Poslední část knihy potěší programátory - obsahuje výběr matematických vzorců a nejčastěji používaných výpočetních postupů v počítačové grafice. - rovinná a prostorová grafika - úpravy digitálního obrazu - procedurální modelování - zobrazování prostorových dat - počítačová animace a virtuální realita - často používané vzorce O autorech Práce na knize spojila čtveřici odborníků, absolventů katedry počítačů FEL ČVUT v Praze, kteří v současné době pracují na různých vysokých školách. Jiří Žára vede Grafickou skupinu katedry počítačů FEL ČVUT v Praze, Bedřich Beneš zodpovídá za výuku počítačové grafiky na prestižní univerzitě ITESM v Mexiku, Jiří Sochor vede Laboratoř interakce člověka s počítačem na Fakultě informatiky MU v Brně a Petr Felkel se po několika letech strávených ve výzkumných centrech v Rakousku a USA vrátil zpět do týmu vedeného Jiřím Žárou. Všichni autoři se aktivně podílejí na výzkumné a pedagogické práci a jsou uznávanými osobnostmi v počítačové grafice v Česku i v zahraničí. Nalezené chyby, opravy, dodatky (errata) budou k dispozici na http://www.cgg.cvut.cz/ModerniPocitacovaGrafika/

Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Hodnocení produktu

1zákazník doporučuje produkt
0zákazníků nedoporučuje produkt
90 %průměr z 2 hodnocení
5
1 ×
4
1 ×
3
0 ×
2
0 ×
1
0 ×

Zákazníci nejčastěji zmiňují

Tento produkt prozatím nemá dostatek hodnocení

  • , zakoupeno v Luxor.cz

    Doporučuje produkt

    80 %

    knihu jsem objednala osobně na prodejně v Hradci, kde jsem si ji i vyzvedla, jsem spokojena