Integrované vzdělávání dětí se zrakovým postižením
Publikace rozebírá základní problémy zařazování zrakově postižených dětí do běžných škol. Seznamuje učitele se specifickými přístupy a metodami práce se zrakově postiženým...
Publikace rozebírá základní problémy zařazování zrakově postižených dětí do běžných škol. Seznamuje učitele se specifickými přístupy a metodami práce se zrakově postiženým...
Publikace rozebírá základní problémy zařazování zrakově postižených dětí do běžných škol. Seznamuje učitele se specifickými přístupy a metodami práce se zrakově postiženým dítětem, přináší poučení o nejdůležitějších speciálních pomůckách. Vysvětluje význam a možnosti spolupráce učitele se speciálně pedagogickými centry, připomíná i význam spolupráce s rodiči postižených dětí.
Udělená schvalovací doložka MŠMT:
Schválilo MŠMT ČR dne 18. ledna 1996 pod č. j. 11 142/96-24 jako metodickou příručku pro učitele.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.