Opravdu se žáci vyznají v informační džungli lépe než dospělí? Nebo jen skočili do nekonečného oceánu nepřehledných sdělení a plavou k lákavým majákům zábavných obsahů? Nová...
Opravdu se žáci vyznají v informační džungli lépe než dospělí? Nebo jen skočili do nekonečného oceánu nepřehledných sdělení a plavou k lákavým majákům zábavných obsahů? Nová...
Opravdu se žáci vyznají v informační džungli lépe než dospělí? Nebo jen skočili do nekonečného oceánu nepřehledných sdělení a plavou k lákavým majákům zábavných obsahů? Nová média sice mladou generaci neděsí, ale pochopení principů mediální komunikace vyžaduje poněkud hlubší ponor. Pojďme společně prozkoumat povahu informací, principy jejich mediálního šíření a ovlivňování i lidskou snahu informace zkrotit a vnutit jim řád. Pomocí pracovních listů podnikneme výpravu do historie, zjistíme, že kriticky číst nemusíme jen slova, a nahlédneme za obzor psaný umělou inteligencí. ***** Listy jsou zpracovány jako šikovné rozehrávky k daným tématům mediální výchovy, které lze demonstrovat na aktuálním, neustále se měnícím mediálním obsahu. Určeno především pro práci na 2. stupni základních škol.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Skladem • 1 varianta69 Kč94 % • 849 recenzíDalší informace
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.